How Can I Order?
You can quickly create your order requests by sending an e-mail to [email protected]. If you wish, you can reach us from our contact numbers or you can send us your order registration via the live support channel.
The product is missing, what should I do?
Eğer Siparişinizdeki ürünlerden birinin eksik geldiğiniz düşünüyorsanız ödediğiniz tutarı ve fatura tutarını karşılaştırın. Faturadaki ürünler kargodan teslim aldığınız ürünler kargoda teslim aldığınız ürünlerle uyuşmuyorsa bizi 0(216) 481 33 33 numaralı telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.
I received a damaged product, what should I do?
Siparişleriniz özenle hazırlanarak paketlenmektedir. Kargo esnasında ise bazı durumlarda hasarlar oluşabilmektedir. Siz müşterilerimizi mağdur etmemek istiyoruz. Bundan dolayı gelen siparişinizi kapıdaki kargo görevlisi eşliğinde açmanız önem arz ediyor. Eğer ürününüzde bir hasar mevcut ise Hasar Tespit Tutanağı tutturarak paketi kabul etmeden bize geri gönderin.
Teslim Termin Süreci
Ürün ve adet miktarınıza göre termin süreçleri değişmektedir. Sipariş aşamasında termin süreciniz paylaşılmaktadır.
Teslimat
Ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları üzerinden adresinize ücretsiz olarak gönderim sağlanacaktır.