Nasıl Sipariş Verebilirim?

Sipariş taleplerinizi [email protected] adresine e-posta göndererek hızlıca oluşturabilirsiniz. Dilerseniz iletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilir ya da canlı destek kanalından sipariş kaydınızı bizlere iletebilirsiniz.

Ürün eksik geldi ne yapmalıyım?

Eğer Siparişinizdeki ürünlerden birinin eksik geldiğiniz düşünüyorsanız ödediğiniz tutarı ve fatura tutarını karşılaştırın. Faturadaki ürünler kargodan teslim aldığınız ürünler kargoda teslim aldığınız ürünlerle uyuşmuyorsa bizi 0(216) 481 33 33 numaralı telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.

Hasarlı ürün geldi ne yapmalıyım?

Siparişleriniz özenle hazırlanarak paketlenmektedir. Kargo esnasında ise bazı durumlarda hasarlar oluşabilmektedir. Siz müşterilerimizi mağdur etmemek istiyoruz. Bundan dolayı gelen siparişinizi kapıdaki kargo görevlisi eşliğinde açmanız önem arz ediyor. Eğer ürününüzde bir hasar mevcut ise Hasar Tespit Tutanağı tutturarak paketi kabul etmeden bize geri gönderin.

Teslim Termin Süreci

Ürün ve adet miktarınıza göre termin süreçleri değişmektedir. Sipariş aşamasında termin süreciniz paylaşılmaktadır.

Teslimat

Ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları üzerinden adresinize ücretsiz olarak gönderim sağlanacaktır.